1 | Taylan, H.H;Topal, M.; Ayas, T. - Investigation of Digital Game Playing Tendencies of High School Students in Sakarya Province. - Online Journal Of Technology Addiction & Cyberbullying - Vol.5(1),53-68 - 2018 |
2 | Güngören, C.Ö, Erdoğan, G.D; Ayas, T. - Sanal Zorbalık ile İlgili Yapılmış Lisansüstü Tezlerin Yapısal İncelenmesi. - Online Journal Of Technology Addiction & Cyberbullying - 2018 |
3 | Horzum, M.B.; Ayas, T.; Padır, M. A. - Beş Faktör Kişilik Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması - suje - Vol.7/2 - 2017 |
4 | Horzum, M.B.; Ayas, T - Türkiye’de Yayınlanan Dergilerdeki Sanal Zorbalıkla İlgili Makalelerin Yöntemsel Eğilimlerinin İncelenmesi. - Online Journal of Technology Addiction & Cyberbullying, - Vol.4(2), 1-12. - 2017 |
5 | Deniz. M.; Horzum, M.B.; Ayas, T, ve Koç, M - An examination of elementary school students' parental style and parental internet style with respect to various variables - Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - Vol.5, (3) 879-892 - 2016 |
6 | Koç, M.; Horzum, M.B.; Ayas, T. Aydın,F. Özbay, A.;Uğur, E.; Çolak S.; - Sanal zorbalıkla baş etme ölçeği: geçerlilik ve güvenirlik çalışması. - suje - Vol.6/3 116-128. - 2016 |
7 | Şar, A., Ayas, T, ve Horzum, M.B - Developing the smart phone addiction scale and its validity and reliability study. - Onlıne Journal Of Technology Addıctıon & Cyberbullyıng - Vol.2(1) 1-17 - 2015 |
8 | Ayas, T. Aydın,F. ve Horzum, M.B - Sanal zorbalık farkındalık ölçeği: geçerlilik ve güvenirlilik çalışması. - Online Journal Of Technology Addiction & Cyberbullying - Vol.2(2)38-51 - 2015 |
9 | Ayas, T ve Pişkin M. - Akran zorbalığı belirleme ölçeği ergen formu. - Akademik Bakış: Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler E-Dergisi - Vol.50,316-324 - 2015 |
10 | TUNCAY AYAS; - Predicting the exposure levels of cyber bullying of elementary students with regard to psychological symptoms - Procedia - Social and Behavioral Sciences - Vol.116 - pp.4910 – 4913 - ISSN : - DOI : - 2014 |
11 | TUNCAY AYAS; - Depresyon, anksıyete ve cınsıyet değışkenlerıne göre sanal zorbalığa maruz kalma düzeylerının yordanması. - Onlıne Journal Of Technology Addıctıon & Cyberbullyıng 1, 1-17 - Vol.1 - pp.1-17 - ISSN : 2148-7308 - DOI : - 2014 |
12 | TUNCAY AYAS; - Computer Game Addiction in Adolescents and Its Relationship to Chronotype and Personality - SAGE Open - Vol.28 - pp.1-9 - ISSN : - DOI : DOI: 10.1177/2158244013518054 - 2014 |
13 | Horzum, M.B TUNCAY AYAS; - Orta Öğretim Öğrencilerin Psikolojik Belirtilere Göre Sanal Zorba ve Sanal Mağdur Düzeylerinin Yordanması - Onlıne Journal Of Technology Addıctıon & Cyberbullyıng - Vol.2 - pp.21-36 - ISSN : - DOI : - 2014 |
14 | TUNCAY AYAS; - Haz Erteleme Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması, - International Journal of Social Science - Vol.30 - pp.69-78 - ISSN : - DOI : 10.9761/JASSS2581 - 2014 |
15 | Mehmet Barış Horzum; Tuncay Ayas, - Ortaöğretim öğrencilerinin sanal zorba ve mağdur olma düzeylerinin okul türü ve cinsiyet açısından incelenmesi - Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi - Vol.1020 - pp.139 - 2013 |
16 | Ayas, T. ve Horzum, M.B - İlköğretim öğrencilerinin internet bağımlılığı ve aile internet tutumu. - Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi - Vol.39,46-57 - 2013 |
17 | . Batmaz, M. Ayas, T - İlköğretim ikinci kademedeki öğrencilerin psikolojik belirtilere göre sanal zorbalık düzeylerinin yordanması. - suje - Vol.3, 43-53 - 2013 |
18 | Tuncay Ayas, Mehmet Barış Horzum - İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin internet bağımlılığı ve aile internet tutumunun çeşitli değişkenler açısından incelenmesi - Türk PDR (Psikolojik Danışma ve Rehberlik) Dergisi - Vol.349 - pp.46 - 2013 |
19 | Ayas, T. ve Horzum M. B. - İlköğretim öğrencilerinin sanal zorba ve mağdur olma yaygınlığı - İlköğretim Online - Vol.112 - pp.369 - 2012 - SAU |
20 | Albayrak, E, Ayas, T ve Horzum, M.B - Üniversite Öğrencilerinin Grup Çalışmalarında Görevi İhmal Etme ve Grup Çalışmalarına Yatkınlıklarının İncelenmesi - Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - Vol.23 - pp.335 - BAHAR - 2012 - SAU |
21 | EBRU ALBAYRAK; TUNCAY AYAS; MEHMET BARIŞ HORZUM; - Üniversite Öğrencilerinin Grup Çalışmalarında Görevi İhmal Etme ve Grup Çalışmalarına Yatkınlıklarının İncelenmesi - Examining Social Loafing Behavior and Groups Work Eligibility of University Students - Vol.23 - pp.335 - 353 - 2012 |
22 | Çakır, Ö.; Ayas, T.; Horzum, M. B. - Üniversite Öğrencilerinin İnternet ve Oyun Bağımlılıklarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi - Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi - Vol.442 - pp.95 - 2011 - SAU |
23 | Ayas, T, Balta, Ç, Ö. ve Horzum, B.M. - Ergenler için bilgisayar bağımlılığı ölçeği - Kastamonu Eğitim Dergisi - Vol.192 - pp.339 - 2011 - SAU |
24 | Çakır, Ö, Ayas, T. ve Horzum, B.M. - Üniversite Öğrencilerinin İnternet ve Oyun Bağımlılıklarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi - Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi - Vol.442 - pp.95 - 2011 - SAU |
25 | Ayas, T, Pişkin, M. - Lise Öğrencileri Arasındaki Zorbalık Olaylarının Cinsiyet, Sınıf Düzeyi ve Okul Türü Bakımından İncelenmesi - İlköğretim Online - Vol.102 - pp.550 - 2011 - SAU |
26 | Ayas, T.; Çakır, Ö.; Horzum, M. B. - Ergenler İçin Bilgisayar Bağımlılığı Ölçeği - Kastamonu Eğitim Dergisi - Vol.192 - pp.439 - 2011 - SAU |
27 | Ayas, T.; Horzum, M. B. - Öğretmenlerin sanal zorbalık algılarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi - International Online Journal of Educational Sciences - Vol.32 - pp.619 - 2011 - SAU |
28 | Ayas, T.; Horzum, M. B. - Sanal Zorba/Kurban Ölçek Geliştirme Çalışması - Akademik Bakış: Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler E-Dergisi. - Vol.19 - pp.1 - 2010 - SAU |
29 | Horzum, M. B.; Ayas, T.; Çakır Balta, Ö. - Çocuklar İçin Bilgisayar Oyun Bağımlılığı Ölçeği - Türk PDR (Psikolojik Danışma ve Rehberlik) Dergisi - Vol.30 - pp.76 - 2008 - SAU |
30 | Horzum, B.M, Ayas,T. ve Balta, Ö. - Çocuklar İçin Bilgisayar Oyun Bağımlılığı Ölçeği - Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi - Vol.30 - pp.76 - 2008 - SAU |
31 | Ayas, T. - Depremden 42 Ay Sonra Deprem Bölgesinde Yaşayan Çocuklarda Görülen Psikolojik Belirtilerin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi - Eğitim Uygulamaları - Vol.8 - pp.93 - 2005 - SAU |
32 | Öner, U., Sezer, S., Akgün, E., Haran, S., Yerlikaya, İ., Ayas, T., Yumuşak, Ş., Doğru, N., Elmacı, F. ve Erdoğan, F. - Kadınlarda ve Erkeklerde Karşı Cinsle İletişimi Kolaylaştıran ve Zorlaştıran Özelliklerin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi - Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Bülteni - Vol.29 - pp.34 - 2004 - SAU |
33 | İskender, M. ve Ayas, T. - Deprem Sonrası Stres Bozukluğu ve Başa Çıkma Tutumlarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi - Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi - Vol.5 - pp.49 - 2003 - SAU |
34 | Ayas, T. ve İskender, M. - Deprem Sonrası Çocuklarda Görülen Korkular - Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi - Vol.6 - pp.282 - 2003 - SAU |
İletişim
tayas@sakarya.edu.tr+90 (264) 295 71 64