Loading

Prof.Dr.

Tuncay AYAS

Eğitim Fakültesi

Eğitim Bilimleri Bölümü

İletişim

tayas@sakarya.edu.tr

+90 (264) 295 71 64

1-MAKALELER :
1 Mehmet Barış HORZUM, Tuncay Ayas - REHBER ÖĞRETMENLERİN SANAL ZORBALIK FAKINDALIK DÜZEYİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ - Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - Vol.45 - pp.1 - 2013
2 - Ginzberg ve Arkadaşlarının Gelişim Kuramına Dayalı Örnek Bir Mesleki grup Rehberliği Çalışması - Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi - 2010 - M-SAU-190
1.1 B-SCI, SCI-E, SSCI VEYA AHCI KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE (Q2 OLARAK TARANAN DERGİDE) :
1 Vollmer, C; Randler, C; Horzum, MB; Ayas, T; - Computer Game Addiction in Adolescents and Its Relationship to Chronotype and Personality - SAGE OPEN - Vol.4 - ISSN : 2158-2440 - DOI : 10.1177/2158244013518054 - JAN-MAR - English - Article - 2014 - WOS:000217818600013
1.1 D-SCI, SCI-E, SSCI VEYA AHCI KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE (Q4 OLARAK TARANAN DERGİDE) :
1 Horzum, MB; Ayas, T; Randler, C; Dusunceli, B; - The effects of empathy and circadian preference on cyberbullying of adolescents in Turkey - BIOLOGICAL RHYTHM RESEARCH - Vol.52 - pp.781 - ISSN : 0929-1016 - DOI : 10.1080/09291016.2019.1603839 - MAY 28 2021 - English - Article - 2021 - WOS:000466121100001
2 Altundag, Y; Ayas, T; - Effectiveness of the Whole School-Based Program for Equipping High School Counselors with Strategies of Coping with Cyberbullying and Cyberbullying Awareness - EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE - Vol.45 - pp.109 - ISSN : 1300-1337 - DOI : 10.15390/EB.2020.8350 - 2020 - English - Article - 2020 - WOS:000510827300005
3 Altundag, Y; Ayas, T; - Scale of Coping Strategies with Cyberbullying for Teachers: validity and reliability study - ANADOLU PSIKIYATRI DERGISI-ANATOLIAN JOURNAL OF PSYCHIATRY - Vol.19 - pp.84 - ISSN : 1302-6631 - DOI : 10.5455/apd.292158 - Turkish - Article - 2018 - WOS:000440082300011
4 Tas, I; Ayas, T; - Effects of Psychoeducational Program for Reducing Psychological Symptoms on Internet Addiction among Adolescents - EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE - Vol.43 - pp.257 - ISSN : 1300-1337 - DOI : 10.15390/EB.2018.7652 - English - Article - 2018 - WOS:000448430600012
5 Ayas, T; - An Examination of the Relationship between Students Involved and not Involved in Cyberbullying Incidents and Self-Esteem and Extroversion - EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE - Vol.41 - pp.205 - ISSN : 1300-1337 - DOI : 10.15390/EB.2016.4928 - English - Article - 2016 - WOS:000384704900013
1.2-ESCI VE/VEYA SCOPUS KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 Taş, İ.; Ayas, - Psikolojik Belirtileri Azaltmaya Yönelik Psiko-Eğitim Programının Ergenlerde İnternet Bağımlılığına Etkisi. - Eğitim ve Bilim - 2018
2 Horzum, MB; Ayas, T; - Exploring Guidance Counselors' Cyber Bullying Awareness Level in Terms of Various Variables - HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION - Vol.28 - pp.195 - ISSN : 2536-4758 - Turkish - Article - 2013 - WOS:000331662700015
3 Ayas, T; - The Relationship between Internet and Computer Game Addiction Level and Shyness among High School Students - KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI - Vol.12 - pp.632 - ISSN : 1303-0485 - SPR - English - Article - 2012 - WOS:000306065700003
1.3-ÜAK VE SAKARYA ÜNİVERSİTESİ SENATOSU TARAFINDAN BELİRLENEN ULUSLARARASI ALAN ENDEKSLERİNDE TARANAN DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ VEYA ULAKBİM, TR-DİZİN TARAFINDAN TARANAN ULUSAL HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 Gezgin D.M., Hamutoglu, N.B., Sezen-Gultekin, G. ve Ayas, T. - The relationship between nomophobia and loneliness among Turkish adolescents. International Journal of Research in Education and Science ( - IJRES - 2018
2 Gezgin, D. M., Hamutoglu, N. B., Sezen-Gultekin, G., & Ayas, T. - The relationship between nomophobia and loneliness among Turkish adolescents - International Journal of Research in Education and Science - Vol.4 - pp.358-374 - 2018
3 Özlem Çakır, ö.; Gezgin, D.M.; Ayas, T. - The analysis of the relationship between being a cyberbully and cybervictim among adolescents in terms of different variables. - International Journal of Progressive Education, - 2016
4 C Vollmer, C Randler, MB Horzum, T Ayas - Computer game addiction in adolescents and its relationship to chronotype and personality - SAGE Open - DOI : 10.1177/2158244013518054 - 2014
5 Pişkin, M. ve Ayas, T - Akran Zorbalığı Ölçeği: Çocuk Formu - Akademik Bakış - Vol.23 - pp.1 - 2011 - SAU
6 Ayas, T. ve Horzum, M.B - Exploring the teachers’ cyber bullying perception in terms of various variables. - . International Online Journal of Educational Sciences - 2011
7 Ayas, T. Ve Horzum, B - Sanal zorba/kurban ölçek geliştirme çalışması - Akademik Bakış - Vol.19 - pp.1 - 2010 - SAU
8 Ayas, T.; Deniz, M.; Kağan, M. ve Kenç,M.F - An investigation of conflict resolution strategies of adolescents - Procedia - Social and Behavioral Sciences - Vol.22 - pp.3545 - 2010 - SAU
1.4-DİĞER ULUSLARARASI HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ BİLİMSEL/SANATSAL MAKALE :
1 Taylan, H.H;Topal, M.; Ayas, T. - Investigation of Digital Game Playing Tendencies of High School Students in Sakarya Province. - Online Journal Of Technology Addiction & Cyberbullying - Vol.5(1),53-68 - 2018
2 Güngören, C.Ö, Erdoğan, G.D; Ayas, T. - Sanal Zorbalık ile İlgili Yapılmış Lisansüstü Tezlerin Yapısal İncelenmesi. - Online Journal Of Technology Addiction & Cyberbullying - 2018
3 Horzum, M.B.; Ayas, T.; Padır, M. A. - Beş Faktör Kişilik Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması - suje - Vol.7/2 - 2017
4 Horzum, M.B.; Ayas, T - Türkiye’de Yayınlanan Dergilerdeki Sanal Zorbalıkla İlgili Makalelerin Yöntemsel Eğilimlerinin İncelenmesi. - Online Journal of Technology Addiction & Cyberbullying, - Vol.4(2), 1-12. - 2017
5 Deniz. M.; Horzum, M.B.; Ayas, T, ve Koç, M - An examination of elementary school students' parental style and parental internet style with respect to various variables - Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - Vol.5, (3) 879-892 - 2016
6 Koç, M.; Horzum, M.B.; Ayas, T. Aydın,F. Özbay, A.;Uğur, E.; Çolak S.; - Sanal zorbalıkla baş etme ölçeği: geçerlilik ve güvenirlik çalışması. - suje - Vol.6/3 116-128. - 2016
7 Şar, A., Ayas, T, ve Horzum, M.B - Developing the smart phone addiction scale and its validity and reliability study. - Onlıne Journal Of Technology Addıctıon & Cyberbullyıng - Vol.2(1) 1-17 - 2015
8 Ayas, T. Aydın,F. ve Horzum, M.B - Sanal zorbalık farkındalık ölçeği: geçerlilik ve güvenirlilik çalışması. - Online Journal Of Technology Addiction & Cyberbullying - Vol.2(2)38-51 - 2015
9 Ayas, T ve Pişkin M. - Akran zorbalığı belirleme ölçeği ergen formu. - Akademik Bakış: Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler E-Dergisi - Vol.50,316-324 - 2015
10 TUNCAY AYAS; - Predicting the exposure levels of cyber bullying of elementary students with regard to psychological symptoms - Procedia - Social and Behavioral Sciences - Vol.116 - pp.4910 – 4913 - ISSN : - DOI : - 2014
11 TUNCAY AYAS; - Depresyon, anksıyete ve cınsıyet değışkenlerıne göre sanal zorbalığa maruz kalma düzeylerının yordanması. - Onlıne Journal Of Technology Addıctıon & Cyberbullyıng 1, 1-17 - Vol.1 - pp.1-17 - ISSN : 2148-7308 - DOI : - 2014
12 TUNCAY AYAS; - Computer Game Addiction in Adolescents and Its Relationship to Chronotype and Personality  - SAGE Open - Vol.28 - pp.1-9 - ISSN : - DOI : DOI: 10.1177/2158244013518054 - 2014
13 Horzum, M.B TUNCAY AYAS; - Orta Öğretim Öğrencilerin Psikolojik Belirtilere Göre Sanal Zorba ve Sanal Mağdur Düzeylerinin Yordanması - Onlıne Journal Of Technology Addıctıon & Cyberbullyıng - Vol.2 - pp.21-36 - ISSN : - DOI : - 2014
14 TUNCAY AYAS; - Haz Erteleme Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması, - International Journal of Social Science - Vol.30 - pp.69-78 - ISSN : - DOI : 10.9761/JASSS2581 - 2014
15 Mehmet Barış Horzum; Tuncay Ayas, - Ortaöğretim öğrencilerinin sanal zorba ve mağdur olma düzeylerinin okul türü ve cinsiyet açısından incelenmesi - Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi - Vol.1020 - pp.139 - 2013
16 Ayas, T. ve Horzum, M.B - İlköğretim öğrencilerinin internet bağımlılığı ve aile internet tutumu. - Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi - Vol.39,46-57 - 2013
17 . Batmaz, M. Ayas, T - İlköğretim ikinci kademedeki öğrencilerin psikolojik belirtilere göre sanal zorbalık düzeylerinin yordanması. - suje - Vol.3, 43-53 - 2013
18 Tuncay Ayas, Mehmet Barış Horzum - İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin internet bağımlılığı ve aile internet tutumunun çeşitli değişkenler açısından incelenmesi - Türk PDR (Psikolojik Danışma ve Rehberlik) Dergisi - Vol.349 - pp.46 - 2013
19 Ayas, T. ve Horzum M. B. - İlköğretim öğrencilerinin sanal zorba ve mağdur olma yaygınlığı - İlköğretim Online - Vol.112 - pp.369 - 2012 - SAU
20 Albayrak, E, Ayas, T ve Horzum, M.B - Üniversite Öğrencilerinin Grup Çalışmalarında Görevi İhmal Etme ve Grup Çalışmalarına Yatkınlıklarının İncelenmesi - Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - Vol.23 - pp.335 - BAHAR - 2012 - SAU
21 EBRU ALBAYRAK; TUNCAY AYAS; MEHMET BARIŞ HORZUM; - Üniversite Öğrencilerinin Grup Çalışmalarında Görevi İhmal Etme ve Grup Çalışmalarına Yatkınlıklarının İncelenmesi - Examining Social Loafing Behavior and Groups Work Eligibility of University Students - Vol.23 - pp.335 - 353 - 2012
22 Çakır, Ö.; Ayas, T.; Horzum, M. B. - Üniversite Öğrencilerinin İnternet ve Oyun Bağımlılıklarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi - Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi - Vol.442 - pp.95 - 2011 - SAU
23 Ayas, T, Balta, Ç, Ö. ve Horzum, B.M. - Ergenler için bilgisayar bağımlılığı ölçeği - Kastamonu Eğitim Dergisi - Vol.192 - pp.339 - 2011 - SAU
24 Çakır, Ö, Ayas, T. ve Horzum, B.M. - Üniversite Öğrencilerinin İnternet ve Oyun Bağımlılıklarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi - Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi - Vol.442 - pp.95 - 2011 - SAU
25 Ayas, T, Pişkin, M. - Lise Öğrencileri Arasındaki Zorbalık Olaylarının Cinsiyet, Sınıf Düzeyi ve Okul Türü Bakımından İncelenmesi - İlköğretim Online - Vol.102 - pp.550 - 2011 - SAU
26 Ayas, T.; Çakır, Ö.; Horzum, M. B. - Ergenler İçin Bilgisayar Bağımlılığı Ölçeği - Kastamonu Eğitim Dergisi - Vol.192 - pp.439 - 2011 - SAU
27 Ayas, T.; Horzum, M. B. - Öğretmenlerin sanal zorbalık algılarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi - International Online Journal of Educational Sciences - Vol.32 - pp.619 - 2011 - SAU
28 Ayas, T.; Horzum, M. B. - Sanal Zorba/Kurban Ölçek Geliştirme Çalışması - Akademik Bakış: Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler E-Dergisi. - Vol.19 - pp.1 - 2010 - SAU
29 Horzum, M. B.; Ayas, T.; Çakır Balta, Ö. - Çocuklar İçin Bilgisayar Oyun Bağımlılığı Ölçeği - Türk PDR (Psikolojik Danışma ve Rehberlik) Dergisi - Vol.30 - pp.76 - 2008 - SAU
30 Horzum, B.M, Ayas,T. ve Balta, Ö. - Çocuklar İçin Bilgisayar Oyun Bağımlılığı Ölçeği - Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi - Vol.30 - pp.76 - 2008 - SAU
31 Ayas, T. - Depremden 42 Ay Sonra Deprem Bölgesinde Yaşayan Çocuklarda Görülen Psikolojik Belirtilerin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi - Eğitim Uygulamaları - Vol.8 - pp.93 - 2005 - SAU
32 Öner, U., Sezer, S., Akgün, E., Haran, S., Yerlikaya, İ., Ayas, T., Yumuşak, Ş., Doğru, N., Elmacı, F. ve Erdoğan, F. - Kadınlarda ve Erkeklerde Karşı Cinsle İletişimi Kolaylaştıran ve Zorlaştıran Özelliklerin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi - Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Bülteni - Vol.29 - pp.34 - 2004 - SAU
33 İskender, M. ve Ayas, T. - Deprem Sonrası Stres Bozukluğu ve Başa Çıkma Tutumlarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi - Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi - Vol.5 - pp.49 - 2003 - SAU
34 Ayas, T. ve İskender, M. - Deprem Sonrası Çocuklarda Görülen Korkular - Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi - Vol.6 - pp.282 - 2003 - SAU
1.5-DİĞER ULUSAL HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ BİLİMSEL/SANATSAL MAKALE :
1 Horzum, MB; Ayas, T; Randler, C; Dusunceli, B; - The effects of empathy and circadian preference on cyberbullying of adolescents in Turkey - BIOLOGICAL RHYTHM RESEARCH - ISSN : 0929-1016 - DOI : 10.1080/09291016.2019.1603839 - English - Early Access - 2019 - WOS:000466121100001
7.2-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Aydoğdu, Ö,; Bahadır, Z,; Yıldız, A.E.; Ayas, T - Haz erteleme ile boyun eğme davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi - 2018
2 Aydın,F. Horzum, M.B.; Ayas, T. ( - Lise öğrencilerinin zorbalık farkındalık ve sanal zorbalıkla baş etme stratejileri bilgi düzeylerinin incelenmesi. - 2017
3 Ayas, T, ve Horzum, M.B. - Sınıf öğretmeni adaylarının sanal zorbalık farkındalık düzeyinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi. - 2016
4 Bektaş, M.; Ayas, T.; Horzum, M. B. ve Hayal, M.A - Sınıf öğretmeni adaylarının “sanal zorbalık” kavramına yönelik metaforik algıları. - 2016
5 Ayas, T. ve Vahapoğlu, Z. TUNCAY AYAS; - Lise Türünün Üniversite Başarısı ve Umut Düzeyine Etkisinin Belirlenmesi.  - 2014
6 Horzum, M.BTUNCAY AYAS; -  Predıctıon level of cyber bullyıng and cyber vıctım by psychologıcal symptoms of secondary school students - 2014
7 Horzum, M.BTUNCAY AYAS; -  Investıgatıon of cyber bully events wıth regard to school type and gender between mıddle school students - 2014
8 Ayas, T; Deniz, M; Laborda, JC; Ozdamli, F; Maasoglu, Y; - Procedia Social and Behavioral Sciences - 5TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES - pp.4910 - ISSN : 1877-0428 - DOI : 10.1016/j.sbspro.2014.01.1048 - English - Proceedings Paper - 2014 - WOS:000335471205005
9 Ayas, T; Isman, A; - Procedia Social and Behavioral Sciences - 3RD INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW HORIZONS IN EDUCATION - INTE 2012 - pp.226 - ISSN : 1877-0428 - DOI : 10.1016/j.sbspro.2012.09.498 - English - Proceedings Paper - 2012 - WOS:000313019500029
10 Ayas, T - The Effect of Parental Attitudes on Bullying And Victimizing Levels of Secondary School Students - 3RD INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW HORIZONS IN EDUCATION - INTE 2012 - Vol.55 - pp.226-231 - ISSN : 1877-0428 - DOI : 10.1016/j.sbspro.2012.09.498 - English - Proceedings Paper - JUN 05-07, 2012 - 2012 - WOS:000313019500029
11 Ayas, T; Deniz, M; Kagan, M; Kenc, MF; Uzunboylu, H; - Procedia Social and Behavioral Sciences - INNOVATION AND CREATIVITY IN EDUCATION - Vol.2 - pp.3545 - ISSN : 1877-0428 - DOI : 10.1016/j.sbspro.2010.03.549 - English - Proceedings Paper - 2010 - WOS:000282002803082
12 Ayas, T; Deniz, M; Kagan, M; Kenc, MF - An investigation of conflict resolution strategies of adolescents - INNOVATION AND CREATIVITY IN EDUCATION - Vol.2 - pp.3545-3551 - ISSN : 1877-0428 - DOI : 10.1016/j.sbspro.2010.03.549 - English - Proceedings Paper - FEB 04-08, 2010 - 2010 - WOS:000282002803082
13 Pişkin, M. ve Ayas, T. - Investigation of Bullying Among High Schools Students with Regard to School Type, Sex & Grade Level - 25- 27 Nisan - 2008 - SAU
14 Ayas, T. ve Deniz, M. - The Prevalence and Nature of Bullyıng in Prımary Schools - 26-29 May - 2008 - SAU
15 Ayas, T, Balta, Ç, Ö. ve Horzum, B.M - Adolescent’s computer addıction scale - 26-29 May - 2008 - SAU
16 Titrek, O., Horzum, B. ve Ayas, T. - Ethical Values And Their Requirements in Internet Based Education - 8-10 October - 2004 - SAU
7.3-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE ÖZET METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Ayas, T.; . Deniz, M.; Akyüz, S.B - Negative results of smartphone addıction:Phubbing. Globets conference - 2018
2 . Deniz, M. Ayas, T. Koç, M. - An exzamination of the level of cyber bullying and loneliness of high school students in terms of some variables - 2018
3 Padir, A,M.;Ayas,T.( - The examining relationship between being cyberbully, cybervictim and parent internet style, big five personality traits in terms of different variables. - 2017
4 AYAS, T - Lise öğrencilerinin algılanan sosyal destek ve psikolojik iyi oluş arasındaki ilişkinin bazı değişkenler açısından incelenmesi - 2017
5 Aydın, F.; Horzum, M Ayas, T.; B. Bektaş, M. - Dijital oyun oynama alışkanlığı ölçeği: Geçerlilik ve güvenirlilik çalışması. - 2017
6 Ayas, T.; Koç, M - Lise öğrencilerinin depresyon ve yalnızlık düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi. - 2017
7 Aydın, F.; Horzum, M Ayas, T.; B. Bektaş, M - Lise Öğrencilerinin Sanal Zorbalık Farkındalığı Ve Sanal Zorbalıkla Baş Etme Stratejileri Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi - 2017
8 Deniz, M. Ayas, T - Çocuklarda sır saklama: Çocuklukta özdenetim ve bireyleşmeye ilişkin eklektik bir bakış açısı - 2017
9 Ayas, T, ve Horzum, M.B - Sanal zorbalıkla yalnızlık ve öz saygı arasındaki ilişki - 2016
10 AYAS,T - Sanal zorbalık ve aile - 2015
7.6-ULUSAL KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Ayas, T - Lise öğrencilerinin sanal zorba ve mağdur olma yaygınlığı - XI. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi - 2011 - SAU
2 Pişkin, M., Öğülmüş, S, Atik, G, Çınkır, Ş, Çokluk, Ö, Babadoğan, C, M, Ayas, T ve Şahan, B - Liselerde öğrenciler arasındaki şiddetin saptanması - 3–5 Ekim - 2011 - SAU
3 Pişkin, M., Öğülmüş, S, Atik, G, Çınkır, Ş, Çokluk, Ö, Babadoğan, C, M, Ayas, T ve Şahan, B - Liselerde öğrenciler arasındaki şiddetin saptanması - XI. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi - 2011 - SAU
4 Pişkin, M., Çınkır, Ş, Kalafat, T, Öğülmüş, S, Atik, G, Babadoğan, C, M, Çokluk, Ö, , Ayas, T ve Şahan, B - Öğretmenlerin ve okul yöneticilerinin okul şiddetine ilişkin görüşleri - 3–5 Ekim - 2011 - SAU
5 AYAS,TUNCAY - sanal zorbalık - 2010 - B-SAU-1576
6 AYAS,TUNCAY - zorbalık - 2010 - B-SAU-1577
7 AYAS,TUNCAY - başarı - 2010 - B-SAU-1580
8 Ayas, T. - Tüm okul yaklaşımına dayalı zorbalığı önleme programının etkililiği. - 10-12 Aralık - 2010 - SAU
9 AYAS,TUNCAY - kaygı - 2008 - B-SAU-1579
10 Ayas, T, Deniz, M. ve Kağan, M. - Ginzberg ve arkadaşlarının gelişim kuramına dayalı örnek birmesleki grup rehberliği çalışması - 18-20 Haziran - 2008 - SAU
11 Balta, Ç, Ö, Ayas, T ve Horzum, B - Üniversite Öğrencilerinin Bilgisayar Bağımlılıklarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi - 1-3 Eylül - 2008 - SAU
12 Pişkin, M. ve Ayas, T - Akran Zorbalığı Belirleme Ölçeği Çocuk Formunun Geliştirilmesi - 5-7 Eylül - 2007 - SAU
13 Ayas, T ve Pişkin, M. - Akran Zorbalığı Belirleme Ölçeği Ergen Formunun Geliştirilmesi - 17–19 Ekim - 2007 - SAU
14 Horzum, M, B; Ayas, T ve Balta, Ö. - Bilgisayar Oyun Bağımlılığı Ölçeği Çocuk Formunun Geliştirilmesi - 17–19 Ekim - 2007 - SAU
15 AYAS,TUNCAY - şiddet - 2006 - B-SAU-1578
16 Pişkin, M. ve Ayas, T. - Akranlarına Zorbalık Yapan (Zorba) ve Zorbalığa Uğrayan (Kurban) Lise Öğrencilerinin İçedönüklük, Dışadönüklük, Utangaçlık ve Özsaygı Değişkenleri Bakımından İncelenmesi - 21-23 Eylül - 2005 - SAU
17 Pişkin, M. ve Ayas, T. - Lise Öğrencileri Arasında Yaşanan Akran Zorbalığı Olgusunun Okul Türü Bakımından Karşılaştırılması - 21 23 Eylül - 2005 - SAU
18 Titrek O.,Horzum M. B. ve Ayas T. - İnternet Destekli Eğitimin Etik Değerleri ve Gereği - 8-10 Ekim - 2004 - SAU
3.6-ULUSAL YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAPTA BÖLÜM YAZARLIĞI :
1 Ayas, T ve Horzum, M.B - Teknolojinin Olumsuz Etkileri - Vizetek Yayıncılık - 2018
2 AYAS, T - Okullarda Yaygın Sorun Olan Zorbalığı Önlemek - Maya Akademi - pp.95 - 2010 - SAU-K-452
3.8-KİTAP BÖLÜM ÇEVİRİSİ :
1 Tuncay Ayas, Mehmet Barış Horzum, Özlem Çakır - İnternet Bağımlılığı: Sorun ve çözümler - Anı Yayıncılık - pp.20 - 2013
3.10-ULUSAL YAYIMLANAN ANSİKLOPEDİ KONUSU/MADDESİ :
1 Tanhan,F; Ayas,T - Kayıp ve Ya İçin Danışmanlık Becerileri - Nobel - 2017
2.13 B-BAŞARIYLA TAMAMLANAN YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI TARAFINDAN DESTEKLENMİŞ BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJESİNDE (YALNIZCA AR-GE NİTELİĞİNDEKİ PROJELER) ARAŞTIRMACI OLMAK :
1 Ayas, T, ve Horzum, M.B. ;Koç,M. - Vol.269.000 - 115K444 - 2017
2 Doç. Dr. Mustafa KOÇ Araştırmacılar : Doç. Dr. Tuncay ATAS : Doç. Dr. Fikret SOYER : Yrd.Doç.Dr.Betül BAYRAKTAR - Vol.1000 - 2016-06-10-012 - 2017
3 Doç. Dr. Tuncay Ayas . Dr. Atilla ARKAN Doç.Dr. Mehmet Barış HORZUM Doç. Dr. Mustafa KOÇ Doç. Dr. Murat İSKENDER Yrd. Doç. Dr. Betül Düşünceli - Vol.5000 - 2016-06-10-004 - 2017
4 Doç. Dr. Mustafa KOÇ. Doç. Dr. Tuncay AYAS Doç. Dr. Fikret SOYER - 2015-06-10-001 - 2016
5 Tuncay AYAS - Haydı Kızlar Okula - DOI : Devam Ediyor - 0 - SAU
6 Tuncay AYAS - Liselerde Şiddetin Saptanması - DOI : Devam Ediyor - 0 - SAU
9.3-SSCI, SCI-EXP, AHCI, SCOPUS, ESCI DIŞINDAKİ ALAN ENDEKSLERİNDEKİ DERGİLERDE BAŞ EDİTÖRLÜK :
1 OJTAC - 2014
2 EBDAD - 2014
9.5-ESCI KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE BAŞ EDİTÖRLÜK DIŞINDAKİ DİĞEREDİTÖRLÜKLER :
1 Teknolojinin olumsuz etkileri - 2018
9.6-SSCI, SCI-EXP, AHCI, SCOPUS, ESCI DIŞINDAKİ ALAN ENDEKSLERİNDEKİ DERGİLERDE BAŞ EDİTÖRLÜK DIŞINDAKİ DİĞER EDİTÖRLÜKLER :
1 İOJES - Vol.3 - 2012
9.8-ALANINDA ULUSAL YAYIMLANAN KİTAP EDİTÖRLÜĞÜ :
1 AKADEMİK BAKIŞ - Vol.3 - 2012
12.1-YÖNETİMİNDE TAMAMLANAN HER DOKTORA/SANATTA YETERLİLİK TEZİ İÇİN :
1 Ortaokul Ve Liselerde Görev Yapan Rehber Öğretmenelere Sanal Zorbalık Farkındalığı Ve Başetme Stratejileri Yeterliliklerini Kazandırma Programının Etkililiği: Bolu İl Örneği - ALTUNDAĞ, Y - SAKARYA - EĞİTİM BİLİMLERİ - PDR - 2018
2 Sanal Zorbalığa Maruz Kalan Ergenlerin Çözüm Odaklı Kısa Süreli Terapi Yönelimli Psikoeğitim Programının Psikolojik Belirtiler Ve Sanal Mağduriyete Etkisi - ÖZBAY, A - SAKARYA - EĞİTİM BİLİMLERİ - PDR - 2017
3 Psikolojik Belirtileri Azaltmaya Yönelik Psiko-Eğitim Programının İnternet Bağımlılığına Etkisi - TAŞ, İ - SAKARYA - EĞİTİM BİLİMLERİ - PDR - 2015
12.2-YÖNETİMİNDE TAMAMLANAN HER YÜKSEK LİSANS TEZİ İÇİN :
1 Din Ve Psikoloji Eğitimi Alan Öğrencilerin Psikolojik Sağlamlık Ve Affedicilik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - Arslan, F. - SAKARYA - EĞİTİM BİLİMLERİ - PDR - 2018
2 Ergenlerin Öznel İyi Oluş Ve Anne Baba Tutumları İle Akıllı Bağımlılığı Arasındaki İlişkinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - SELAMI, Y - SAKARYA - EĞİTİM BİLİMLERİ - PDR - 2018
3 Ebeveyn İnternet Stili, Beş Faktör Kişilik Özellikleri İle Sanal Zorba Ve Sanal Mağdur Olma Arasındaki İlişkinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - 3. Padır, M.A - SAKARYA - EĞİTİM BİLİMLERİ - PDR - 2015
4 - Önlisans Öğrencilerinin Başarı Yönelimleri ve Umut Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi - ZEHRA VAHAPOĞLU - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM - 2012
5 - İlköğretimde Sanal Zorbalığa Maruz Kalan Öğrencilerde Görülen Psikolojik Belirtiler - METİN BATMAZ - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ - EĞİTİMDE PSİKOLOJİK HİZMETLER - 2012
13.1-LİSANSÜSTÜ DÜZEYDE DERS VERMEK. (SON 3 YILDA HER DERS İÇİN, HER YIL İÇİN EN FAZLA 5 DERS) :
1 ENDÜSTRİ PSİKOLOJİSİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 3 - 2013
2 GÜDÜLEME KURAMLARI - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2013
3 DAVRANIŞ BOZUKLUKLARI - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2013
4 SOSYAL PSİKOLOJİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 3 - 2013
5 GÜDÜLEME KURAMLARI - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
6 DAVRANIŞ BOZUKLUKLARI - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
7 UZMANLIK ALANI (YÜKSEK LİSANS) - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2012
8 GÜDÜLEME KURAMLARI - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2011
9 DAVRANIŞ BOZUKLUKLARI - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2011
10 UZMANLIK ALANI (YÜKSEK LİSANS) - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2011
11 UZMANLIK ALANI (YÜKSEK LİSANS) - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2011
12 UZMANLIK ALANI (DOKTORA) - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2011
13 UZMANLIK ALANI (DOKTORA) - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2011
14 UZMANLIK ALANI DERSİ - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2010
15 UZMANLIK ALANI DERSİ - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2010
16 GÜDÜLEME KURAMLARI - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2010
17 GÜDÜLEME KURAMLARI - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2010
13.2-LİSANS DÜZEYİNDE DERS VERMEK. (SON 3 YILDA HER DERS İÇİN, HER YIL İÇİN EN FAZLA 5 DERS) :
1 MESLEK ETİĞİ VE YASAL KONULAR - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
2 SOSYAL PSİKOLOJİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2013
3 SEÇMELİ I: SALDIRGANLIK PSİKOLOJİSİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2013
4 REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA SEMİNERİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2013
5 REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA SEMİNERİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2013
6 REHBERLİK - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2013
7 SOSYAL PSİKOLOJİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2013
8 MESLEK ETİĞİ VE YASAL KONULAR - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
9 REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2013
10 REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2013
11 REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2013
12 REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2013
13 SEÇMELİ I: SALDIRGANLIK PSİKOLOJİSİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2013
14 BİREYLE PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMASI - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
15 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
16 SOSYAL PSİKOLOJİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
17 SEÇMELİ: SALDIRGANLIK PSİKOLOJİSİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2012
18 REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2012
19 REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2012
20 MESLEK ETİĞİ VE YASAL KONULAR - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
21 MESLEK ETİĞİ VE YASAL KONULAR - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2012
22 MESLEK ETİĞİ VE YASAL KONULAR - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
23 SOSYAL PSİKOLOJİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2012
24 REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA SEMİNERİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2012
25 SOSYAL PSİKOLOJİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2012
26 MESLEK ETİĞİ VE YASAL KONULAR - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2012
27 SOSYAL PSİKOLOJİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
28 SEÇMELİ: SALDIRGANLIK PSİKOLOJİSİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
29 REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
30 REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
31 PSİKOLOJİK DANIŞMA İLKE VE TEKNİKLERİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2011
32 GRUPLA PSİKOLOJİK DANIŞMA - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2011
33 BİREYLE PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMASI - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2011
34 KURUM DENEYİMİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2011
35 REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA SEMİNERİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2011
36 REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA SEMİNERİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2011
37 REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2011
38 SOSYAL PSİKOLOJİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2011
39 PSİKOLOJİK DANIŞMA İLKE VE TEKNİKLERİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2011
40 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2011
41 GRUPLA PSİKOLOJİK DANIŞMA - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2011
42 SEÇMELİ I: DAVRANIŞ DEĞİŞTİRME - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2011
43 SEÇMELİ: SALDIRGANLIK PSİKOLOJİSİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2011
44 KURUM DENEYİMİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2011
45 MESLEK ETİĞİ VE YASAL KONULAR - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011
46 REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA SEMİNERİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011
47 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2010
48 MESLEK ETİĞİ VE YASAL KONULAR - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2010
49 BİREYLE PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMASI - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2010
50 SEÇMELİ: SALDIRGANLIK PSİKOLOJİSİ - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2010
51 SEÇMELİ III: YÜKSEK ÖĞRETİMDE PDR - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2010
52 GRUPLA PSİKOLOJİK DANIŞMA - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2010
53 SOSYAL PSİKOLOJİ - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2010
54 REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2010
55 OKULLARDA GÖZLEM - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2010
56 KAYNAK TARAMA VE RAPOR YAZMA - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2010
57 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2010
58 REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA SEMİNERİ - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2010
59 BİREYLE PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMASI - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2010
60 KURUM DENEYİMİ - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2010
61 GRUPLA PSİKOLOJİK DANIŞMA - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2010
62 KAYNAK TARAMA VE RAPOR YAZMA - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2010
63 OKULLARDA GÖZLEM - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2010
13.4-EĞİTİM-SEMİNER-SERTİFİKA :
1 TUNCAY AYAS - SANAL ZORBALIK - Sakarya - 2018
18.1-ÜYELİKLER :
1 PDR DERNEĞİ - Sakarya - 2005
MAKALELER
Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Medya Bağımlılığı, Yalnızlık ve İyi Oluş Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
The Effect of Cognitive Behavioral Play Therapy Based Psycho-Education Program on the Level of Violent Content Digital Game Addiction and Aggressiveness
Cyberbullying and Victimization Status of Secondary School Students: Change in 10 Years
NOMOFOBİ KONUSU ÜZERİNE ÇALIŞILMIŞ LİSANSÜSTÜ TEZLERİN YAPISAL İNCELEMESİ
Examining the Relationship among Internet Parental Style, Personality, and Cyberbullying/Victimization
Investigation of the Relationship between Psycho-social Factors and Psychological Symptoms by Canonic Correlation Analysis
Examination of the Relationship among Adolescents’ Subjective WellBeing, Parenting Styles with Smartphone in terms of different variables
Lise Rehber Öğretmenlerine Yönelik Tüm Okul Yaklaşımına Dayalı Sanal Zorbalıkla Başa Çıkma Stratejileri ve Sanal Zorba Farkındalığını Kazandırma Programının Etkililiği
The effects of empathy and circadian preferenceon cyberbullying of adolescents in Turkey
Din ve Psikoloji Eğitimi Alan Öğrencilerin Psikolojik Sağlamlık ve Affedicilik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Akıllı Telefon Bağımlılığı ve Oyun Bağımlılığı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi.
Sanal Zorbalık ile İlgili Yapılmış Lisansüstü Tezlerin Yapısal İncelenmesi
Psikolojik Belirtileri Azaltmaya Yönelik Psiko-Eğitim Programının Ergenlerde İnternet Bağımlılığına Etkisi
The Relationship Between Nomophobia and Loneliness Among Turkish Adolescents
Sakarya’daki Lise Öğrencilerinin Dijital Oyun Oynama Eğilimlerinin İncelenmesi
Scale of Coping Strategies with Cyberbullying for Teachers: Validity and reliability study
Türkiye’de Yayınlanan Dergilerdeki Sanal Zorbalıkla İlgili Makalelerin Yöntemsel Eğilimlerinin İncelenmesi
Beş Faktör Kişilik Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması
Sanal Zorbalıkla Baş Etme Ölçeği Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
he Analysis of the Relationship between Being a Cyberbully and Cybervictim among Adolescents in Terms of Different Variables
Sanal Zorbalık Olaylarına Karışan ve Karışmayan Öğrencilerin Öz Saygı ve Dışadönüklükle İlişkisinin İncelenmesi
Lise öğrencilerinin internet bağımlılık düzeyinin kişiliközellikleriyle ilişkisi
Akran Zorbalığı Bel rleme Ölçeğ Ergen Formu
Developing the Smart Phone Addiction Scale and its Validity and Reliability Study
Sanal Zorbalık Farkındalık Ölçeği Geçerlilik ve Güvenirlilik Çalışması
). Lise öğrencilerinin internet bağımlılık düzeyinin kişilik özellikleriyle ilişkisi.
Haz Erteleme Ölçeği Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Orta Öğretim Öğrencilerin Psikolojik Belirtilere Göre Sanal Zorba ve Sanal Mağdur Düzeylerinin Yordanması
Depresyon anksıyete ve cınsıyet değışkenlerıne göre sanal zorbalığa maruz kalma düzeylerının yordanması
Computer Game Addiction in Adolescents and Its Relationship to Chronotype and Personality
Predicting the exposure levels of cyber bullying of elementary students with regard to psychological symptoms
Rehber öğretmenlerin sanal zorbalık farkındalık düzeyinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
Relation between depression loneliness self esteem and internet addiction
İlköğretim ikinci kademedeki öğrencilerin psikolojik belirtilere göre sanal zorbalık düzeylerinin yordanması
İlköğretim öğrencilerinin İnterent bağımlılığı ve aile internet tutumu
Üniversite Öğrencilerinin Grup Çalışmalarında Görevi İhmal Etme ve Grup Çalışmalarına Yatkınlıklarının İncelenmesi
İlköğretim öğrencilerinin sanal zorba ve mağdur olma durumu
The effect of parental attitudes on bullying and victimizing level of secondary school studen
Lise öğrencilerini internet ve bilgisayar oyun bağımlılık düzeylerinin utangaçlıkla ilişkisini
Exploring the Teachers Cyber Bullying Perception in terms of Various Variables
Akran Zorbalığı Ölçeği Çocuk Formu
Ortaöğretim Öğrencilerinin Sanal Zorba ve Mağdur Olma Düzeylerinin Okul Türü ve Cinsiyet Açısından İncelenmesi
Lise Öğrencileri Arasındaki Zorbalık Olaylarının Cinsiyet Sınıf Düzeyi ve Okul Türü Bakımından İncelenmesi
Üniversite Öğrencilerinin İnternet ve Oyun Bağımlılıklarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Ergenler için bilgisayar bağımlılığı ölçeği
Sanal zorba kurban ölçek geliştirme çalışması Akademik Bakış
Ginzberg ve arkadaşlarının gelişim kuramına dayalı örnek bir mesleki grup rehberliği çalışması
An investigation of conflict resolution strategies of adolescents
Çocuklar İçin Bilgisayar Oyun Bağımlılığı Ölçeği
Depremden 42 Ay Sonra Deprem Bölgesinde Yaşayan Çocuklarda Görülen Psikolojik Belirtilerin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Deprem Sonrası Çocuklarda Görülen Korkular
Deprem Sonrası Stres Bozukluğu ve Başa Çıkma Tutumlarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
EDİTÖRLÜK VE HAKEMLİK
OJTAC
Psikolojik Yardım Vermenin Bedeli ve Güvenli Liman Öz-Bakım
Journal of Family, Counseling and Education
ojtac
OJTAC
Okul Psikolojik Danışma
Teknolojinin Olumsuz Etkileri
Online Journal of Tehchnology Addiction Cyberbullying
Online Journal of Technology Addiction Cyberbullying
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
TEKNOLOJİNİN OLUMSUZ ETKİLERİ
TEKNOLOJİNİNOLUMSUZETKİLERİ
SAÜEFD
SUEFD
eğitim bilimleri araştırma dergisi
eğitim bilimleri araştırma dergisi
Onlıne Journal Of Technology Addıctıon Cyberbullyıng
OJTAC
KİTAPLAR
Dijital Çağda Sınıf Yönetimi
Eğitim Psikolojisi
Okullarda Motivasyonel Görüşme
Sosyal Beceri Eğitimi
Türkiyede Eğitim Üzerine Değerlendirmeler
KAYIP VE YAS İÇİN DANIŞMANLIK BECERİLERİ
TEKNOLOJİNİNOLUMSUZETKİLERİ
OKULLARDA YAYGIN SORUN OLAN ZORBALIĞI ÖNLEMEK
Teknolojinin Olumsuz Etkileri
İnternet Bağımlılığı Sorunlar ve Çözümler
Okullarda Yaygın Sorun Olan Zorbalığı Önlemek
ARAŞTIRMA PROJELERİ
ZOYOP
BÜYÜK AİLE HAYATA TRANSFER PROGRAMI (İstanbul Atatürk Kız Yetiştirme Yurdu Örneği)
Sakarya Üniversitesi Öğrencilerinin Demografik ve Ruh Sağlığı Profili: Önleyici Değerler Haritası Projesi
Sakarya Üniversitesi Öğrencilerinin Demografik ve Ruh Sağlığı Profili: Önleyici Değerler Haritası Projesi (Bilimsel destek Projesi)
İmam Hatip Liselerinin Yönetici ve Öğrencilerinin Görüşlerine Göre Psikolojik Danışma ve Rehberlik PDR Hizmetlerinin Değerlendirilmesi
Lise Öğrencilerinde Sanal Zorbalığın Yaygınlığı ve Önleme Programının Etkililiği
Liselerde Şiddetin Saptanması
BİLDİRİLER
Haz erteleme ile boyun eğme davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Haz erteleme ile boyun eğme davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Haz erteleme ile boyun eğme davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Haz erteleme ile boyun eğme davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Haz erteleme ile boyun eğme davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Sanal zorbalık ve Ebeveyn İnternet Stili, Kişilik Özelliklerinin Farklı Değişkenler İle İncelenmesi.
Lise Öğrencilerinin Algılanan Sosyal Destek ve Psikolojik İyi Oluş Arasındaki İlişkinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Çocuklarda sır saklama: Çocuklukta özdenetim ve bireyleşmeye ilişkin eklektik bir bakış açısı
Lise Öğrencilerinin Sanal Zorbalık Farkındalığı Ve Sanal Zorbalıkla Baş Etme Stratejileri Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi.
Lise öğrencilerinin depresyon ve yalnızlık düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
). Dijital oyun oynama alışkanlığı ölçeği: Geçerlilik ve güvenirlilik çalışması
Lise Öğrencilerinin Zorbalık Farkındalık ve Sanal Zorbalıkla Baş Etme Stratejileri Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi.
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN SANAL ZORBALIK YAYGINLIĞI VE ÖNLEME PROGRAMININ ETKİLİLİĞİ
Sanal Zorbalıkla Yalnızlık Ve Öz Saygı Arasındaki İlişki
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sanal Zorbalık Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sanal Zorbalık Farkındalık Düzeyinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Sanal zorbalık ve Aile
Oyun bağımlılığı
Investıgatıon of cyber bully events wıth regard to school type and gender between mıddle school students
Predıctıon level of cyber bullyıng and cyber vıctım by psychologıcal symptoms of secondary school students
Lise Türünün Üniversite Başarısı ve Umut Düzeyine Etkisinin Belirlenmesi
Lise öğrencilerinin sanal zorba ve mağdur olma yaygınlığı
Tüm okul yaklaşımına dayalı zorbalığı önleme programının etkililiği
Üniversite Öğrencilerinin Bilgisayar Bağımlılıklarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Adolescent s computer addıction scale
The Prevalence and Nature of Bullyıng in Prımary Schools Turkısh Sample
Investigation of Bullying Among High Schools Students with Regard to School Type Sex Grade Level
Akran Zorbalığı Belirleme Ölçeği Ergen Formunun Geliştirilmesi
Akranlarına Zorbalık Yapan Zorba ve Zorbalığa Uğrayan Kurban Lise Öğrencilerinin İçedönüklük Dışadönüklük Utangaçlık ve Özsaygı Değişkenleri Bakımından İncelenmesi
Lise Öğrencileri Arasında Yaşanan Akran Zorbalığı Olgusunun Okul Türü Bakımından Karşılaştırılması
Ethical Values And Their Requirements in Internet Based Education
UZMANLIK ALANLARI
Okul Psikolojik Danışmanlığı ,Aile Danışmanlığı ,Psikolojik Danışmanlık Eğitimi